اینستاگرام مارکتینگ

توی این وبلاگ کمکتون میکنیم که یک اینستاگرام مارکتر حرفه ای بشین!

اینستاگرام مارکتینگ

توی این وبلاگ کمکتون میکنیم که یک اینستاگرام مارکتر حرفه ای بشین!

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قبل از شروع کار ، من توصیه می کنم اهداف اقامت خود را در سایت به درستی تعیین کنید. ما اهداف را تعیین می کنیم پس از درک اینکه در حال حاضر در کجا هستیم. این استراتژی مبتنی بر 4 سطح اهداف است: اهداف تجاری ، اهداف بازاریابی ، اهداف ارتباطی و اهداف رسانه ای. شتباهی که بسیاری از تازه واردان در اینستاگرام مرتکب شده اند ، تعیین اشتباه هدف یا نداشتن هدفی به همین ترتیب است.

استراتزی محتوا اینستاگرام حرفه ای

تجزیه و تحلیل رقبا اصلی مهم برای استراتژی محتوا اینستاگرام

مورد بعدی برای تجزیه و تحلیل رقبای خود است. رقبا به طور مستقیم تقسیم می شوند  کسانی که دقیقاً همان کالای شما را می فروشند و غیرمستقیم مشتریان آنها از نظر تئوری می توانند شما باشند. ما 10 تا 15 وبلاگ رقابتی را انتخاب می کنیم و آنها را با توجه به پارامترهای زیر تجزیه و تحلیل می کنیم:

  • تجزیه و تحلیل بصری
  • محتوا
  • تعامل با مخاطبان هدف
  • لحن ارتباط با مخاطب (TOV یا صدای مارک)
  • تجزیه و تحلیل ترافیک
  • تجزیه و تحلیل استراتژی تبلیغات
  • تجزیه و تحلیل محصول

می خواهم توجه شما را جلب کنم. دقیقاً شرکتی را انتخاب کنید که واقعاً می توانید با آنها رقابت کنید. اگر تصمیم دارید یک کافه بیسترو را تبلیغ کنید ، نیازی به تجزیه و تحلیل مک دونالد نیست. این رقیب مستقیم شما نیست ، اگرچه برای جلب توجه مخاطب هدف شما نیز می جنگد. رقبا باید به طور مداوم کنترل شوند ، می توان از تبلیغات و اخبار خبری آنها برای موفقیت در بازاریابی در یک شهر یا حتی یک کشور استفاده کرد.

ما به چه کسی می فروشیم؟ (مطالعه مخاطبان خود)

به یاد داشته باشید ، مخاطبان هدف شما در اینستاگرام افرادی هستند که قبلاً به کالایی نیاز پیدا کرده اند ، آنها آماده خرید محصول / خدمات شما هستند ، آنها از قبل ارزش آن را می دانند. تلاش های اصلی بازاریابی متوجه آنها خواهد بود.

این افراد ممکن است از نظر جمعیتی (جنسیت / سن / شهر) ، ترس و تمایل مشترک یا انگیزه خرید با هم رابطه داشته باشند. آواتار شفاف مشتری را فرموله کنید. روش های مختلفی برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. شما میتوانید:

  • نقشه همدلی را پر کنید
  • از روش پرسونا استفاده کنید (2-3 پرتره کافی است) ؛
  • یا روش 5W شرینگتون.

استراتژی محتوا اینستاگرام ​​​​​​​

سعی کنید مخاطب خود را تا حد ممکن عمیق درک کنید. در مورد هر یک از این روشهای مطالعه هدف می توانید مقاله جداگانه ای بنویسید. اما نکته اصلی این است که آنها را مطالعه کنید ، بفهمید چه چیزی به شما نزدیکتر است و کدام روش به شما درک درد ، خواسته و انگیزه مشتری می دهد. این روش باید اعمال شود. و بعد از اینکه تقریباً فهمیدید مشتری شما کیست ، به چه زبانی باید با او صحبت کنید ، با چه لحنی ، آنگاه گفتگوی تبدیل خواهید داشت.

روش 5W شرینگتون  برای استراتژی محتوا اینستاگرام چیست؟

نمونه ای از پرتره مخاطبان هدف با استفاده از روش شرینگتون:

به عنوان مثال ، شما سرویس نصب سقف کشسان را ارائه می دهید. در این حالت ، تقسیم بندی مخاطبان با استفاده از روش شرینگتون به این شکل است:

چه: سقف کششی بخش متوسط ​​قیمت.

چه کسی محصول را خریداری می کند: مهاجران جدید

چرا باید از خود خرید کنید: شما یک تأمین کننده مطمئن دارید. محصولات دارای گواهینامه اتصالات امتحان را پس داده اند و گواهینامه صلاحیت دارند. شما فقط برای خرید مواد پیش پرداخت می کنید. شما تجهیزات ایمنی دارید. شما پس از نصب سقف ها با استفاده از یک روش حرفه ای تمیز می کنید. یک تبلیغ دائمی وجود دارد: نصب سقف چهارم یک هدیه است.

هنگامی که مشتریان به کالای شما نیاز دارند: افراد یک آپارتمان خریداری کرده اند ، باید تعمیرات را انجام دهند و در اسرع وقت به آنجا نقل مکان کنند. پول زیادی باقی نمانده است ، بنابراین آنها به دنبال یک راه حل ارزان هستند ، اما در عین حال به کیفیت اهمیت می دهند.

جایی که مردم تصمیم می گیرند از شما خرید کنند و جایی که خرید می کنند: دهان به دهان (اتفاقاً کسی که مشتری را می آورد درصد معامله خود را دریافت می کند) ، صفحه فرود که قصد دارید مردم را به آنجا ببرید و شبکه های اجتماعی.

ایده های خلاقانه

شوخ طبعی سبک ، استفاده از خبرهای موضوعی در پست ها ، محتوای موقعیتی ، موضوعات داغ برای بحث - همه این موارد مورد پسند مخاطبان قرار می گیرد ، باعث افزایش فعالیت مخاطبان می شود.

در اینجا مهم است که با خلاقیت زیاده روی نکنید ، تا کسی را آزرده نکنید. در غیر این صورت ، شعار تبلیغاتی خطر تبدیل شدن به میم را دارد (مانند تبلیغات سال گذشته ریبوک).

انتخاب استراتژی محتوا

در ابتدای سفر ، شما باید چندین فرضیه را تنظیم کنید که بتوان آنها را هنگام کار در ماه های اول آزمایش کرد. اساس محتوا چیست (بستگی به محصول دارد):

  • فروش مستقیم
  • فروش قیف
  • محتوای تخصصی
  • محتوای سبک زندگی (برای وبلاگ نویسان)
  • وبلاگ اطلاعات

قالب های محتوا

یکی دیگر از نکاتی که باید برای استراتژی محتوا اینستاگرام رعایت کنید بدین صورت است: پست ها ، فیلم ها ، داستان ها ، IGTV ، جریان های زنده - من توصیه می کنم از همه قالب ها استفاده کنید. واکنش های مخاطب را حتماً تحلیل کنید. پست های محبوب / محبوب را ردیابی کنید ، قالب های جدیدی را امتحان کنید ، با مخاطبان خود در قالب پرسش و پاسخ ارتباط برقرار کنید.

عناوین را در نظر بگیرید. 5-6 عنوان که برای پیمایش واضح و تقسیم پست ها بر اساس موضوع استفاده می شود. ثابت قدم باشید ، مشترکین را آموزش دهید تا هرچه بیشتر بار به حساب شما بیایند. به عنوان مثال ، اگر هر روز یک ستون با تصاویر مثبت اجرا کنید ، هر سه شنبه به س questionsالات پاسخ خواهید داد ، و یکشنبه ها روی آنتن می روید ، می توانید توجه مخاطب را کنترل کنید.

 

 

  • zahra mhi
  • ۰
  • ۰

چگونه میتوان بیشتر در اینستاگرام دیده شد؟

یکی از مهم ترین ارکان برای بالا بردن تعداد فالوور برای پیج های اینستاگرامی، افزایش بازدید پیج اینستاگرام است. چگونه میتوان این کار را انجام داد و در مدت زمان کوتاهی با استفاده از سین پست ها فالوور جمع کرد؟ ما در ادامه این مقاله به شما راهکارهایی را درباره افزایش فالوور اینستاگرام از طریق دیده شدن در اکسپلور خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

افزایش بازدید پیج اینستاگرام

نمای پیج خود را زیبا کنید

جهان بینی از نظر مفهوم نیز مهم است ، اما خلاقیت تصاویر کوچک نمایش داده شده در لیست نیز یک فاکتور مهم است. به عبارت دیگر ، مهم این است که ابتدا تصمیم بگیرید که چه رنگ و ترکیبی از عکس ها به صورت ردیف قرار می گیرند. وقتی به حساب اینستاگرامم نگاه می کنم ، نمی دانم اگر تصاویر منظمی از غذا ، مناظر و افراد وجود داشته باشد ، چه نوع حسابی است. برای حساب های شخصی بسیار خوب است ، اما برای حساب های شرکتی جهت افزایش بازدید پیج اینستاگرام ، بهتر است یک حساب خاص برای یک زمینه داشته باشید که به دنبال کنندگان هدفی برای دیدن داشته باشد.

تصمیم بگیرید که چه موقع و چند بار پست ارسال کنید

برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام بهترین زمان برای ارسال پست را دریابید که در ساعت 18:00 است. اگر کاربر اصلی حقوق بگیر است ، بهتر است تعطیلات ناهار یا پایان کار را هدف قرار دهیم و اگر خانم خانه تماشا می کند ، ممکن است عصر بهتر باشد. همچنین بهتر است با آزمایش A / B شروع به کار کنید تا ببینید کدام منطقه زمانی موثرتر است. همچنین مهم است که زمانی که شروع به دیدن نتایج می کنید تا حدودی زمان ارسال را برطرف کنید.

اینکه چند بار در روز پست می کنید به استراتژی رسانه شما بستگی دارد ، بنابراین گفتن بدون قید و شرط دشوار است ، اما با داشتن یک حساب کاربری شرکتی ، از ارسال چندین بار در هفته تا ارسال 4-5 بار در روز متفاوت است. اپراتورهای رسانه ای مانند GOHAN ، که میدان اصلی جنگ آنها رسانه های توزیع شده است ، بیش از یک یا دو بار در روز پست ارسال می کنند ، و ممکن است مارک ها و تولیدکنندگان با مشاغل اصلی جداگانه اختصاص منابع به آن سطح دشوار باشد. نه حتی اگر تعداد پست ها خیلی زیاد باشد ، ممکن است منجر به جذب فالوور یا افزایش تعداد بازدیدها نشود حتی اگر هزینه عملیات زیاد است ، بنابراین توصیه می شود سیستم عملکرد و منابع شرکت خود را به طور جامع در نظر بگیرید. یکی دیگر از راه های افزایش فالوور اینستاگرام خرید دنبال کننده از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام سلام ادز میباشد.

افزایش بازدید پیج اینستاگرام

برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام به خلاقیت تصاویر کوچک پایبند باشید

  • "فیلتر" به شما امکان می دهد جلوه ها را به راحتی روی فیلم ها اعمال کنید. با این حال ، ما از عملکرد فیلتر استفاده نمی کنیم زیرا "واقعی" بودن در پخت و پز فیلم ها مهم است. اگر شخصی وجود داشته باشد که فیلم پخت و پز GOHAN را دیده و واقعاً سعی در تهیه آن داشته باشد ، در صورت استفاده از فیلتر ، نتیجه ظرف با این فیلم متفاوت است ، "آیا این واقعاً موفقیت است؟ آیا این یک شکست است؟ "این به این دلیل است که باعث سردرگمی غیرضروری می شود.
  • با توجه به این "تنظیم طول" ، اینستاگرام نمی تواند به طور پیش فرض ویدیوهایی با مدت زمان بیشتر از 60 ثانیه ارسال کند. به همین دلیل ، این عملکرد پیوست شده است ، اما در عملکرد یک حساب کاربری شرکت ، من فکر می کنم که اغلب در 60 ثانیه یا کمتر از قبل ویرایش می شود و سپس آپلود می شود ، بنابراین من فکر می کنم که به جز برای حساب های شخصی ، به ندرت استفاده می شود.
  • سرانجام ، مهمترین ویژگی انتخاب "پوشش" است. می توانید برشی را که می خواهید برای تصویر بند انگشتی استفاده کنید ، از ویدیو با 1 ثانیه افزایش انتخاب کنید. همچنین ، از آنجا که برش در واحد ثانیه کاما صفر امکان پذیر نیست ، اگر صحنه ای که می خواهید برش دهید کمتر از 1 ثانیه است ، ممکن است تاری باشد و استفاده از آن دشوار باشد.

بهترین روش برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام​​​​​​​

افزایش بازدید پیج اینستاگرام با بهینه سازی برچسب های هشتگ

بهینه سازی این هشتگ همراه با تصاویر کوچک ذکر شده در بالا بسیار مهم است. بهینه سازی دقیقاً چیست؟ با این اوصاف ، انتخاب هشتگ متناسب با مرحله رشد حساب اینستاگرام بسیار مهم است. یک اشتباه رایج این است که فقط از هشتگ های محبوب استفاده کنید که هنوز هم صدها تا هزار دنبال کننده و میلیون ها پست دارند. حداکثر تعداد برچسب های هش قابل استفاده در یک پست 30 عدد است.

استفاده از چند مورد برای برچسب های هش محبوب اشکالی ندارد ، اما اگر همه 30 مورد را با برچسب های محبوب اشغال کنید ، ممکن است آنها را نبینید. هرچه برچسب های هش محبوبیت بیشتری داشته باشد ، از پست های جدید بیشتر دفن می شود. این مفهوم نیست مگر اینکه وارد 9 فریم 3x3 از "Popular Posts" شوید.

منبع سایتhttps://lab.topica-works.com/archives/324

 

  • zahra mhi